Kire bízzuk a karbantartási munkálatokat, hogy jó kezekbe legyenek termékeink?
A fénydekorációs elemek javítását és karbantartását a garanciális időtartam és jótállási idő alatt mindenképpen hivatalos márkaszervíznél érdemes elvégeztetni. Amennyiben nem ezt választják, elveszik a garancia. Az garancia és jótállási idő letelte után is érdemesebb a gyártó szakszervízénél igényelni a szolgáltatást a szakszerű munkavégzés és hosszabb élettartam biztosítása miatt. Ha több millió forintért vásárolunk például gépjárművet, abban az esetben is kizárólag szakszervízbe visszük az autót, ellenkező esetben igen nagy árat fizethetünk a szakszerűtlen ellátás következményeiért. Amennyiben számunkra kényes kérdés a fényelemek megvétele után a fenntartás (karbantartás, szakszerű tárolás, stb) akkor inkább béreljük a motívumot. A motívum bérlésnek egyébként is számos más előnye van.
Mikor érdemes karbantartással foglalkozni?
Minél előbb, ugyan is a nem megfelelő tárolásnak, vagy körülményeknek, esetleg szállításnak köszönhetően egy termék könnyebben sérül. Kérjük ki szakszervíz véleményét minden esetben, hiszen a gyártó, pontosan rendelkezik olyan megfelelő megoldásokkal, amelyekkel minden problémát ki tudnak küszöbölni. Leggyakoribb esetben otthonilag fabrikálják vagy egy általunk ismert közeli céggel veszik fel a kapcsolatot a tulajdonosok. Egy olcsó lehetőség vonzó lehet a szem számára, és lehet, hogy egy laikus nem ismeri fel a hozzá nem értő szolgáltatót, de ebben az esetben már lehet, hogy egy komoly és igényes cég már nem vállalja el ezen termékek javítását. Abban az esetben, ha mégis, akkor is kevés idő áll rendelkezésére, ha a vevő a karácsonyi szezonban észleli a problémát. Ezért a javasolt tendencia az, ha a termékek leszerelését követően megvizsgáljuk az esetlegesen felmerülő problémákat, akkor még időben és megfelelő kezekben tudhatjuk szeretett fénydekorációs termékeinket.
Információ:
Pintye Tímea
+36703891475
t.pintye@blachere.hu